Medlemskab af Under regnbuen, Odsherred er gratis.

Velkommen til vores levende og inkluderende LGBT+ fællesskab! At være en del af vores forening er ikke bare en mulighed for at støtte en god sag – det er en oplevelse af sammenhold og hygge, hvor nye venskaber blomstrer og hvor et trygt rum skabes for alle. Sammen kan vi bekæmpe intolerance og øge forståelsen for vores fælles kamp. Der er stadig så meget at kæmpe for, og vi har brug for netop dig til at gøre en forskel. Så kom med, lad os skabe forandring sammen og fejre mangfoldigheden i vores fællesskab!

Hvad får man så ud af det?

• Du har mulighed for at være Frivillig i foreningen f.eks Ungegruppen eller Regnbuedag.
  • Du kan være med i bestyrelsen.
  • Du er med til at bestemme hvilken retning Under Regnbuen, Odsherred skal gå i når der er generalforsamling.

Vi bruger “Min forening” som medlemsregister, der findes både en app til ios og android.